K objednávce nad 850 Kč přikládáme originální dárek | Doručení zdarma při objednávce nad 1000 Kč.
Přibalit do setu
Košík
Zavrieť Menu

už jen 1 000,00 Kč a získáte dopravu zdarma

Menu Domovská stránka Produkty Použití Košík 0 Účet

Všeobecné obchodní podmínky

  1. Úvodní ustanovení

    1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen jako „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím při prodeji zboží prostřednictvím internetového obchodu www.vcelobal.cz (dále jen jako „e-shop“).
    2. Prodávajícím je společnost BIOnum s. r. o., se sídlem Na barine 2978/15, 841 03 Bratislava-Lamač, Slovenská republika, IČO: 52281281, zapsaná v Obchodním rejstříku Okresního soudu Bratislava I, odd. Sro, vl.č.136292/B, DIČ: 2120986516 IČ DPH SK2120986516 (dále jen jako „prodávající“).
    3. Kupujícím je jakákoli fyzická nebo právnická osoba, která svou objednávkou podle čl. II těchto VOP vstoupila do smluvního vztahu s prodávajícím (dále jen jako „kupující“).
    4. V případě, že je kupující fyzickou osobou, která při uzavření a plnění smlouvy s prodávajícím nejedná v rámci předmětu své obchodní činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti, jedná se zároveň o spotřebitele (dále jen jako „spotřebitel“).
    5. Zasláním objednávky na zboží ve smyslu čl. II těchto VOP kupující potvrzuje, že se s těmito VOP seznámil a s jejich obsahem souhlasí.
  2. Objednání zboží a uzavření kupní smlouvy

    1. Objednávka vzniká výběrem zboží kupujícím v e-shopu a vyplněním a zasláním objednávkového formuláře. Pro korektní vytvoření objednávky je třeba vyplnit požadované údaje v objednávkovém formuláři a zvolit si možnost platby za objednané zboží.
    2. Zasláním objednávky kupující potvrzuje pravdivost a správnost svých vyplněných údajů. Odeslání objednávky se považuje za závazný návrh na uzavření kupní smlouvy s prodávajícím.
    3. Potvrzením objednávky prodávajícím dochází k uzavření kupní smlouvy a vzniku smluvního vztahu mezi kupujícím a prodávajícím. Prodávající se tím zavazuje dodat kupujícímu objednané zboží v dohodnutém množství a jakosti, v dohodnuté dodací lhůtě a na dohodnuté místo dodání. Kupující se tím zavazuje objednané zboží převzít a za objednané a dodané zboží zaplatit celou kupní cenu, včetně nákladů za dodání.
    4. K uzavření smlouvy může dojít i zasláním objednávky prostřednictvím emailu nebo telefonicky a jejím následným potvrzením ze strany prodávajícího, resp. přijetím cenové nabídky kupujícím. Prodávající má právo zrušit objednávku a odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zboží nebo z důvodu ukončení jeho výroby. V těchto případech je prodávající povinen o tom neprodleně informovat kupujícího. Prodávající má povinnost před odstoupením od smlouvy nabídnout dodání náhradního zboží. Kupující má právo dodání uvedeného zboží odmítnout.
    5. E-mailová adresa kupujícího uvedená v objednávce bude použita k doručování informací kupujícímu a považuje se za trvalý nosič ve smyslu §2 odst. 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ve znění pozdějších předpisů.
  3. Ceny a platební podmínky

    1. Kupující se za objednané zboží zavazuje řádně a včas zaplatit kupní cenu a náklady na jeho dodání.
    2. Kupující může provést platbu jedním z následujících způsobů:
      1. platba prostřednictvím služby PayPal a platební karty (před převzetím zboží, po vytvoření objednávky; kupující nemusí mít vytvořený účet PayPal pro použití tohoto způsobu platby);
      2. platba prostřednictvím platební karty (před převzetím zboží, po vytvoření objednávky);
      3. platba převodem na bankovní účet prodávajícího (před převzetím zboží, po vytvoření objednávky); nebo
      4. platba na dobírku (při přebírání zboží).
    3. Pokud kupující při platbě bankovním převodem ve smyslu čl. 3.3 těchto VOP neuhradí objednané zboží včetně nákladů za jeho dodání do 3 dnů od potvrzení objednávky, prodávající má právo odstoupit od uzavřené kupní smlouvy, čímž dojde k zániku smluvního vztahu mezi prodávajícím a kupujícím.
    4. V případě platby na dobírku ve smyslu čl. 3.4 těchto VOP bude zboží předáno kupujícímu až po úplném zaplacení kupní ceny včetně nákladů na jeho dodání. V případě, že ze strany kupujícího nedojde ve stanovené odběrní lhůtě k úhradě ve smyslu předchozí věty, má prodávající právo od kupní smlouvy odstoupit. Kupující odpovídá prodávajícímu za škodu způsobenou porušením jeho povinnosti zaplatit a převzít objednané zboží (sestávající zejména, ale nejen, z nákladů na dopravu, ušlého zisku).
    5. Platné ceny zboží jsou uvedeny v e-shopu u jednotlivých položek a platí výhradně pro nákup v e-shopu. Všechny uváděné ceny jsou konečné. Ceny nezahrnují náklady na dodání zboží.
    6. Prodávající je vázán cenou zboží uvedenou na stránce e-shopu v okamžiku provedení nákupu kupujícím, t.j. vytvoření platné objednávky ve smyslu čl. II těchto VOP, a to pro danou objednávku.
    7. V případě zájmu o nákup zboží velkoobchodně nebo o nákup zboží vyrobeného na míru, je možné na vyžádání připravit individuální cenovou nabídku.
  4. Doprava a dodací podmínky

    1. Objednávky se odesílají prostřednictvím Slovenské pošty, Packety nebo kurýrní službou GLS.
    2. Ke kupní ceně zboží budou připočteny náklady na jeho dodání, jejichž výše bude uvedena při zadávání objednávky (příp. v individuální cenové nabídce). Kupující se zavazuje zaplatit náklady na dodání zboží spolu s kupní cenou.
    3. Objednávky jsou prodávajícím vyřizovány průběžně, přičemž maximální doba doručení je 10 pracovních dnů ode dne připsání kupní ceny za objednané zboží a nákladů na dodání na bankovní účet prodávajícího s výjimkou velkoobchodních objednávek nebo objednávek na zboží vyrobené na míru, u kterých je dodací lhůta sjednávána zvlášť. Dodací lhůta se považuje za dodrženou v případě uložení zboží v rámci uvedené lhůty na příslušné poště.
    4. Objednané zboží je v případě potřeby možné na základě předchozí dohody s prodávajícím doručit dříve, než je uvedeno v čl. 4.3 těchto VOP. V případě zájmu o dřívější doručení má kupující možnost kontaktovat prodávajícího telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.
    5. Pokud si kupující nepřevezme zboží od dopravce ve stanovené odběrní lhůtě, prodávající je oprávněn požadovat poplatek za uskladnění zboží. Prodávající má také právo odstoupit od kupní smlouvy. Kupující odpovídá prodávajícímu za škodu způsobenou porušením jeho povinnosti převzít objednané zboží (sestávající zejména, ale nejen, z přepravních nákladů, ušlého zisku). Pokud ze strany kupujícího již došlo k úhradě kupní ceny před dodáním zboží, je prodávající oprávněn započítat si svou pohledávku z titulu nároku na náhradu škody se zaplacenou cenou zboží.
  5. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží spotřebitelem bez udání důvodu

    1. Kupující, který je spotřebitelem, má právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží, za podmínek uvedených níže v tomto článku VOP a v §7 a násl. zákona č. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ve znění pozdějších předpisů. Spotřebitel může využít právo na odstoupení od kupní smlouvy písemně na poštovní adrese prodávajícího nebo prostřednictvím e-mailu (kontaktní údaje prodávajícího jsou uvedeny v čl. 10 těchto VOP). Lhůta pro odstoupení od smlouvy se považuje za zachovanou, pokud oznámení o odstoupení od smlouvy bylo odesláno prodávajícímu nejpozději v poslední den lhůty.
    2. Spotřebitel je povinen nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy zaslat zboží zpět na vlastní riziko na adresu prodávajícího, která je uvedena v čl. 10 těchto VOP, nebo ho předat prodávajícímu nebo osobě pověřené prodávajícím k převzetí zboží. To neplatí, pokud prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby. Lhůta podle první věty se považuje za zachovanou, pokud bylo zboží předáno k přepravě nejpozději v poslední den lhůty.
    3. Při odstoupení od smlouvy spotřebitel nese veškeré náklady na vrácení zboží prodávajícímu.
    4. Spotřebitel je povinen zboží zasílat v původním stavu, nepoužité, nepoškozené a kompletní.
    5. Odstoupením spotřebitele od kupní smlouvy se smlouva od začátku ruší, přičemž prodávající je povinen převzít zboží zpět a vrátit spotřebiteli cenu zaplacenou za zboží nebo zálohu, kterou spotřebitel uhradil za zboží včetně zaplacených nákladů za dodání zboží, resp. jiných plateb přijatých od spotřebitele v souvislosti s předmětnou kupní smlouvou, a to ve lhůtě 14 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Prodávající není povinen vrátit spotřebiteli platby podle tohoto odstavce před tím, než je mu zboží doručeno, nebo dokud spotřebitel neprokáže zaslání zboží zpět prodávajícímu, ledaže prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím pověřené osoby. Prodávající není povinen uhradit spotřebiteli dodatečné náklady na dodání, pokud si spotřebitel výslovně zvolil jiný způsob doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení nabízený prodávajícím. Dodatečnými náklady na dodání se rozumí rozdíl mezi náklady na doručení, které si zvolil spotřebitel, a náklady na nejlevnější běžný způsob doručení nabízený prodávajícím. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli platby podle tohoto odstavce stejným způsobem, jaký použil spotřebitel při své platbě. Tím není dotčeno právo spotřebitele dohodnout se s prodávajícím na jiném způsobu platby, pokud v souvislosti s tím spotřebiteli nebudou účtovány žádné další poplatky. V případě vrácení platby bezhotovostním převodem na účet bude platba vrácena na bankovní účet, jehož číslo uvede spotřebitel v odstoupení od kupní smlouvy.
    6. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Spotřebitel odpovídá zejména za poškození zboží, opotřebení zboží a nakládání se zbožím nad rámec potřebný ke zjištění vlastností zboží. V případě, že spotřebitel odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží, které je používané, poškozené nebo neúplné, vrátí prodávající spotřebiteli již zaplacenou kupní cenu za zboží sníženou o hodnotu opravy a uvedení zboží do původního stavu.
    7. Spotřebitel nemůže ve smyslu tohoto článku VOP odstoupit od kupní smlouvy, jejímž předmětem je prodej (i) zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, (ii) zboží vyrobeného na míru, (iii) zboží určeného zvlášť pro jednoho spotřebitele, (iv) zboží uzavřeného v ochranném obalu, který není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen, (v) zboží, které podléhá rychlému snížení jakosti nebo zkáze, nebo (vi) zboží, které může být vzhledem ke své povaze po dodání neoddělitelně smícháno s jiným zbožím.
    8. Právo na odstoupení od smlouvy ve smyslu tohoto článku VOP nemá spotřebitel také v případě, pokud bylo zboží zakoupeno a převzato osobně u prodávajícího.
    9. Vrácení zboží je možné prostřednictvím pošty nebo zásilkovny. Postup pro vrácení přes Packetu (původně zásilkovnu) je následující:
      1. Zákazník vhodně zabalí vrácené zboží a k zásilce přidá reklamační formulář.
      2. Zásilku odnese na jakékoliv podací místo Packety.
      3. Obsluze provozovny nahlásí 8 místný vratkový kód - ID pro zpětné objednávky 94818817, cena zpětné zásilky bude účtována podle aktuálního ceníku dodatečně.
      4. Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku.
      5. Následně si zásilku na podacím místě vyzvedne kurýr Packety a odveze ji zpět k nám do e-shopu.
    10. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy tvoří přílohu č. 1 těchto VOP.
  6. Vlastnosti zboží a jeho použití

    1. Voskované ubrousky prodávané prodávajícím pod názvem Včelobal jsou ručně vyrobené na Slovensku, z vosku od zdejších včelařů, jojobového a kokosového oleje, pryskyřice a 100% bavlny (dále jen jako „Včelobal“).
    2. Jelikož je Včelobal vyráběn ručně, rozměry Včelobalu se mohou lišit o 15 mm oproti rozměrům uvedeným v e-shopu. Na Včelobalu se mohou vyskytnout malá místa nepokrytá voskem. V případě, že místo nepokryté voskem není větší než 2 cm x 2 cm, nepůjde o vadu zboží. Na Včelobalech se mohou vyskytnout tmavé stopy pryskyřice, což také nepředstavuje vadu zboží.
    3. Při používání Včelobalu je třeba dodržovat podmínky uvedené v e-shopu v sekci „použití“ a „otázky a odpovědi“, zejména nevystavovat Včelobal zdrojům tepla, jako jsou mikrovlnné trouby, trouby nebo myčky nádobí.
    4. Jelikož je včelí vosk hořlavý, je třeba Včelobal držet daleko od ohně.
    5. Včelobal není vhodný na syrové maso, horké potraviny nebo tekutiny.
    6. Včelobal se může zabarvit při některých potravinách, jako např. červená řepa nebo borůvky.
    7. Po použití stačí Včelobal otřít nebo opláchnout ve studené nebo vlažné vodě. Po umytí je třeba nechat Včelobal volně rozprostřený vysušit.
    8. Životnost Včelobalu závisí na intenzitě používání a péče. Včelobal vydrží minimálně rok, pokud je používán v souladu s těmito VOP a podmínkami uvedenými v e-shopu. Při každodenním používání je životnost Včelobalu kratší, a to maximálně šest měsíců.
    9. Pokud má kupující zájem o Včelobal, který je momentálně nedostupný, nebo v rozměrech či provedeních, které nejsou uvedeny v e-shopu, může kontaktovat prodávajícího prostřednictvím e-mailu (kontaktní údaje jsou uvedeny v čl. 10 těchto VOP).
    10. Ekologický podpalovač prodávaný prodávajícím pod názvem Ecopal vzniká při výrobě Včelobalů jako vedlejší produkt (dále jen jako „Ecopal“). Jednotlivé kusy podpalovačů nacházející se v jednom balení Ecopalu slouží k jednorázovému použití k zapálení ohně. Při používání Ecopalu je třeba dodržovat podmínky uvedené v e-shopu v sekci „Ecopal“ a na obalu Ecopalu.
  7. Odpovědnost za vady, záruka a reklamace (reklamační řád)

    1. Prodávající odpovídá za vady zboží, které má zboží při jeho převzetí kupujícím nebo které se vyskytnou po převzetí zboží v záruční lhůtě. Kupující je povinen reklamaci, resp. nároky z odpovědnosti za vady (dále společně jako „reklamace“) neprodleně uplatnit u prodávajícího podle platného reklamačního řádu uvedeného v tomto článku VOP.
    2. Záruční lhůta je 24 měsíců a začíná plynout od převzetí věci kupujícím. Práva z odpovědnosti za vady věci, pro které platí záruční doba, zaniknou, pokud nebyla uplatněna v záruční lhůtě.
    3. Reklamace musí být kupujícím uplatněna u prodávajícího, a to prostřednictvím e-mailu nebo poštou s popisem vady a dokladem o koupi. Řádné uplatnění reklamace vyžaduje, aby kupující zaslal fotodokumentaci reklamované vady nebo přímo reklamované zboží, pokud je reklamace uplatňována poštou. Kupující může reklamaci uplatnit u prodávajícího prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v čl. 10 těchto VOP.
    4. V případě kupujícího, který je spotřebitelem, prodávající neprodleně po uplatnění reklamace zašle spotřebiteli písemné potvrzení prostřednictvím pošty nebo e-mailem. Pokud se jedná o vadu, kterou lze odstranit, spotřebitel má právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Spotřebitel může namísto odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo pokud se vada týká jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost vady. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to spotřebiteli nezpůsobí závažné potíže. Pokud se jedná o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby se věc mohla řádně užívat jako věc bez vady, má spotřebitel právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Stejná práva přísluší spotřebiteli, pokud se jedná sice o odstranitelné vady, avšak spotřebitel nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Pokud se jedná o jiné neodstranitelné vady, má spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
    5. Pokud spotřebitel uplatní reklamaci, prodávající je povinen poučit spotřebitele o jeho právech podle předchozího odstavce; na základě rozhodnutí spotřebitele, které z těchto práv spotřebitel uplatňuje, je povinen určit způsob vyřízení reklamace ihned, ve složitých případech nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, v odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu výrobku, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později; vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu výrobku za nový výrobek. Prodávající je povinen o vyřízení reklamace vydat písemný doklad nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Vyřízením reklamace se rozumí ukončení reklamačního řízení předáním opraveného výrobku, výměnou výrobku, vrácením kupní ceny výrobku, vyplacením přiměřené slevy z ceny výrobku, písemná výzva k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí.
    6. Pokud spotřebitel reklamaci výrobku uplatnil během prvních 12 měsíců od koupě, může prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím jen na základě odborného posouzení; bez ohledu na výsledek odborného posouzení nelze od spotřebitele vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení ani jiné náklady související s odborným posouzením. Prodávající je povinen poskytnout spotřebiteli kopii odborného posouzení odůvodňujícího zamítnutí reklamace nejpozději do 14 dnů ode dne vyřízení reklamace.
    7. Pokud spotřebitel reklamaci výrobku uplatnil po 12 měsících od koupě a prodávající ji zamítl, osoba, která reklamaci vyřídila, je povinna v dokladu o vyřízení reklamace uvést, komu může spotřebitel zaslat výrobek na odborné posouzení. Pokud je výrobek zaslán na odborné posouzení určené osobě, náklady odborného posouzení, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady nese prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud spotřebitel odborným posouzením prokáže odpovědnost prodávajícího za vadu, může reklamaci uplatnit znovu; během provádění odborného posouzení záruční lhůta neplyne. Prodávající je povinen spotřebiteli uhradit do 14 dnů ode dne znovu uplatnění reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení, jakož i všechny s tím související účelně vynaložené náklady. Znovu uplatněnou reklamaci nelze zamítnout.
    8. V případě kupujícího, který není spotřebitelem, se nároky z vad zboží řídí zákonem č. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník ve znění pozdějších předpisů.
    9. Reklamace jsou vyřizovány v souladu s následujícími právními předpisy:
      1. při prodeji zboží kupujícímu, který je spotřebitelem: zákonem č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 250/2007 Z.z. o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů;
      2. při prodeji zboží kupujícímu, který není spotřebitelem: zákonem č. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník ve znění pozdějších předpisů.
    10. Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že byl seznámen se zněním tohoto reklamačního řádu a s postupem při uplatňování reklamace.
    11. Prodávající neodpovídá za vady způsobené používáním výrobků v rozporu s těmito VOP a podmínkami uvedenými v e-shopu v příslušných sekcích. Prodávající také nenese odpovědnost za opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým používáním po uplynutí životnosti zboží ve smyslu čl. 6.8 a 6.10 těchto VOP. Vadou zboží nejsou skutečnosti uvedené v čl. 6.2 těchto VOP.
  8. Alternativní způsob řešení spotřebitelských sporů

    1. Prodávající a kupující se budou snažit vyřešit případné spory smírem.
    2. Pokud nedojde k vyřešení sporů smírem, je spotřebitel oprávněn řešit spor i alternativním způsobem ve smyslu zákona č. 391/2015 Z.z. o alternativním řešení spotřebitelských sporů ve znění pozdějších předpisů.
    3. Spotřebitel má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu, pokud není spokojen se způsobem, kterým prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů, pokud prodávající na žádost podle předchozí věty odpověděl zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů ode dne jejího odeslání. Možnost obrátit se na soud tím není dotčena.
    4. Seznam subjektů alternativního řešení sporů: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1
    5. Návrh lze podat v listinné podobě, elektronické podobě nebo ústně do protokolu. K podání návrhu může spotřebitel využít formulář, jehož vzor je uveden v příloze č. 1 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternativním řešení spotřebitelských sporů ve znění pozdějších předpisů, a který je dostupný také na webovém sídle každého subjektu alternativního řešení sporů (odkazy se nacházejí v linku uvedeném v předchozím odstavci). Návrh je možné podat i prostřednictvím následující online platformy: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK
  9. Ochrana osobních údajů

    1. Osobní údaje kupujícího budou zpracovávány v souladu se zásadami zpracování osobních údajů prodávajícího, které jsou k dispozici v e-shopu v sekci ochrana osobních údajů.
  10. Kontakt

    1. Kupující může kontaktovat prodávajícího prostřednictvím následujících kontaktních údajů: Prodávající: BIOnum s.r.o. Na barine 2978/15, 841 03 Bratislava-Lamač info@vcelobal.sk  +421 908 666 412
  11. Závěrečná ustanovení
    1. Tyto VOP jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím ve smyslu čl. II těchto VOP. Pokud by bylo některé z ustanovení kupní smlouvy v rozporu s těmito VOP, má přednost ustanovení kupní smlouvy.
    2. Prodávající si vyhrazuje právo jednostranně měnit a doplňovat tyto VOP. V případě změny VOP se smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím řídí prostřednictvím těch obchodních podmínek, které byly platné v okamžiku odeslání objednávky kupujícím a tyto jsou přístupné na internetové stránce prodávajícího.
    3. Ustanovení těchto VOP týkající se spotřebitelů se neuplatní při prodeji zboží kupujícímu, který není spotřebitelem.
    4. Tyto VOP a vztahy z nich vyplývající se řídí právním řádem Slovenské republiky, zejména:
      1. při prodeji zboží kupujícímu, který je spotřebitelem: zákonem č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník ve znění pozdějších předpisů, zákonem č. 250/2007 Z.z. o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služby na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ve znění pozdějších předpisů;
      2. při prodeji zboží kupujícímu, který není spotřebitelem: zákonem č. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník ve znění pozdějších předpisů.
    5. Odkazy v těchto VOP na právní předpisy se považují za odkazy i na právní předpisy, které je z části nebo zcela mění nebo nahrazují.
    6. Pokud některé z ustanovení těchto VOP je nebo se stane neplatným nebo neúčinným, nebude to mít vliv na platnost nebo účinnost kupní smlouvy a ostatních ustanovení VOP. V takovém případě bude neplatné nebo neúčinné ustanovení nahrazeno platným a účinným ustanovením, jehož ekonomický účinek bude co nejbližší původnímu duchu neplatného nebo neúčinného ustanovení, nebo které bude v co největší míře sloužit účelu těchto VOP a kupní smlouvy.
    7. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se s těmito VOP seznámil a souhlasí s jejich zněním.

Tyto VOP jsou platné od 1. 6. 2025

  1.  
  1.  

Příloha č. 1

VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

(vyplňte a zašlete tento formulář pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy)

Adresát:

BIOnum s. r. o., Na barine 2978/15, 841 03 Bratislava-Lamač, Slovenská republika

Tímto oznamuji/oznamujeme*, že odstupuji/odstupujeme* od smlouvy na toto zboží: ..............

Datum objednání/datum přijetí* ..............

Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů* ..............

Adresa spotřebitele/spotřebitelů* ..............

Číslo bankovního účtu pro vrácení kupní ceny ...............

Podpis spotřebitele/spotřebitelů* (pouze pokud je tento formulář podáván v listinné podobě) ..............

Datum ..............

* Nehodící se škrtněte.

Sleva - 15 % na všechny obaly a vaky

Přidej se ke komunitě Včelobalu. Newslettery neposíláme často, ale když už, tak o novinkách a akcích, které stojí za řeč.

Včielka popup
Včielka popup
Včielka Včielka
Darček